Дефектолог

25.Кві.2018

Діагноз «затримка психічного розвитку» часто ставить батьків дитини перед раптовими, а підчас і серйозними проблемами. Спочатку без кінця задають ставлять собі одні й ті самі болісні запитання: «Що з моєю дитиною? Вона така ж як всі, це все вигадки педагога… Що ж робити далі?»      Затримка психічного розвитку – особливий тип аномалії, який проявляє себе … Продовжити читання “Консультація для батьків: «Як допомогти дитині із затримкою психічного розвитку?»”

Детальніше
25.Кві.2018

     Успіх корекційного навчання в більшості визначається тим, наскільки чітко організований взаємозв’язок в роботі вчителя-дефектолога, вихователів і батьків.      У дитини із ЗПР ослаблена пам’ять, не сформована довільна увага, відстають в розвитку процеси мислення, тому необхідно закріплювати вивчений матеріал в дитячому садку і вдома. Для цього задаються домашні завдання на повторення вивченої теми.       Спочатку … Продовжити читання “Методичні рекомендації для батьків дітей із затримкою психічного розвитку”

Детальніше
25.Кві.2018

     У чому різниця дефектолога та логопеда? Основна відмінність – це сфера компетенції фахівця. Професія логопед передбачає роботу з дітьми, у яких спостерігається порушення вимови звуків, складних слів. Логопед коригує невиразну вимову дитини, показує правильну вимову складних звуків. Часто фахівець працює з дітьми від трьох до шести років.      Дефектолог займається загальним розвитком дитини, бореться … Продовжити читання “Чим відрізняється логопед від дефектолога?”

Детальніше
03.Кві.2018

     Діагноз «затримка психічного розвитку» часто ставить батьків дитини перед раптовими, а підчас і серйозними проблемами. Спочатку без кінця задають ставлять собі одні й ті самі болісні запитання: «Що з моєю дитиною? Вона така ж як всі, це все вигадки педагога… Що ж робити далі?»      Затримка психічного розвитку – особливий тип аномалії, який проявляє … Продовжити читання “Консультація для батьків: «Як допомогти дитині із затримкою психічного розвитку?»”

Детальніше
03.Кві.2018

Успіх корекційного навчання в більшості визначається тим, наскільки чітко організований взаємозв’язок в роботі вчителя-дефектолога, вихователів і батьків.      У дитини із ЗПР ослаблена пам’ять, не сформована довільна увага, відстають в розвитку процеси мислення, тому необхідно закріплювати вивчений матеріал в дитячому садку і вдома. Для цього задаються домашні завдання на повторення вивченої теми.       Спочатку завдання … Продовжити читання “Методичні рекомендації для батьків дітей із затримкою психічного розвитку”

Детальніше
error: Content is protected !!