Логопед

29.Січ.2021

Підготовчий етап. Розвиток почуття ритму, стимулювання сприйняття     ритмічної структури слова. Рекомендується проводити роботу з формування ритмічних навичок: можна використовувати різні види ходьби з музичним і голосовим супроводом, танцювальні рухи в поєднанні з ударами долонь, мова в певному ритмі, відплескування ритмів, відстукування м’ячем об підлогу, використання музичних інструментів – барабана, бубна, металофона , прості танцювальні вправи. … Продовжити читання “Формування складової структури слова у дітей”

Детальніше
21.Сер.2020

Основні симптоми:🍒 Збереженість функцій оральної і артикуляційної мускулатури;🍒 Виникають труднощі з проговорюванням довгих слів чи слів з опозиційними звуками (дисдіадокінез язика);🍒 Діти можуть говорити окремі склади безпомилково, але виникають помилки при включенні цього складу в слово;🍒 Заміни можуть бути парадоксальними (далекими по звучанню і артикулюванню);🍒 В коротких словах дитина допускає менше помилок, вони не перешкоджають зрозуміти слово;🍒 Може спостерігатися додавання зайвих … Продовжити читання “ВЕРБАЛЬНА ДИСПРАКСІЯ/ МОВЛЕННЄВА ДИСПРАКСІЯ”

Детальніше
21.Сер.2020

Дані вправи використовуються з причини –1. Знижений тонус лиця та ротової порожнини.2. У дитини рот відкритий, дихає ротом, слюнить.3. Погано жує.4. Рвотний рефлекс.5. Харчова вибірковість.6. Гіпочутливсть ротової порожнини.7. Гіперчутливість ротової порожнини.8. Тягне все до роту (руки, предмети). Cенсорні вправи для ротової порожнини потрібно виконувати перед кожним прийомом  їжі, щоб “розбудити“ смакові рецептори, Я рекомендую почати … Продовжити читання “Cенсорні вправи для зміцнення м´язів та підвищення тонусу ротової порожнини”

Детальніше
21.Сер.2020

АД характеризуються порушеннями звукової сторони мовлення без ушкодження просодичної сторони мовлення, і може спостерігатися, як при нейротиповому розвитку, так і компонентом складного комплексного порушення. Тепер перейдемо до симптомів 3 форм артикуляційної диспраксії 👇         🍋 Синдромом дисфонетичної АД 🍋1. Порушення вимови приголосних звуків близьких за місцем чи способом утворення;2. Найпоширеніші помилки: пропуск, спотворення звуку;3. Частіше зустрічаються мономорфні варіанти порушення звуковимови, … Продовжити читання “АРТИКУЛЯЦІЙНІ ДИСПРАКСІЇ”

Детальніше
25.Кві.2018

Шановні мами і тата, бабусі й дідусі найкращого у світі малюка! Діти – це наша радість, щастя й надія, це наше майбутнє. Кожен із нас мріє виростити свою дитину здоровою, інтелектуально розвиненою, виховати цікавого співрозмовника з багатим словниковим запасом і чітким правильним мовленням. Слід пам’ятати, що з народження дитина поступово опановує фонетичну систему рідної мови … Продовжити читання “Корисні поради логопеда”

Детальніше
error: Content is protected !!