Від екології природи – до екології душі.

25.Лют.2019
Від екології природи – до екології душі.

Твердження, що гармонійна особистість формується лише у гармонії з навколишнім світом і зробити це поза природою неможливо, не потребує доказів. Величезне значення природи для всебічного розвитку  дітей  давно визнано як незаперечний факт.

Зиму діти чекають з нетерпінням. Вона несе дітям веселі зимові забави: ігри в сніжки,катання  на санчатах, ліплення снігової баби. Прогулянки перетворюються в цікаві дійства, а територія  закладу – в майдани для  досліджень. Участь дітей в екологічній діяльності –це можливість спостерігати, пізнавати, діяти.

Формування активної позиції «захисника і друга» світу природи є основою у вихованні екологічної культури дошкільників. Діти особливо вразливі і чуйні, тому активно включаються у всі заходи щодо захисту тих, хто цього потребує. Педагоги закладу показують дітям, що люди займають більш сильну позицію по відношенню до світу природи (наприклад, рослини зів’януть без поливу, птиці взимку загинуть від холоду без годівлі).

Взимку проведена акція «Наша допомога птахам», що вчила  дошкільнят бути справжніми турботливими друзями пернатих. Діти підгодовували птахів крихтами хліба та виготовляли власноруч смаколики із зерен.

Природа формує людину, ставить її на вищий щабель розвитку, вчить людину бути Людиною. А від людини залежить стан екології, природного багатства, збереження природи від стихійного і безконтрольного її використання.

error: Content is protected !!