
Дошкільний навчальний заклад функціонує з 1966 року.
Заклад дошкільної освіти в своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України “Про освіту”, “Про дошкільну освіту”, Положенням про Дошкільний навчальний заклад України (далі – Положення), затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12 березня 2003 року № 305, іншими законодавчими та нормативно – правовими актами, рішеннями засновника та уповноваженого ним органу, їх наказами, програмно – методичними матеріалами Міністерства освіти і науки України і Міністерства охорони здоров’я України, власним Статутом.
Комунальний навчальний заклад «Житомирський дошкільний навчальний заклад № 15 Житомирської міської ради розташований в типовій двоповерховій будівлі, загальною площею 21020,5 м.кв. і зданий в експлуатацію в 1966 році. Площа земельної ділянки – 15351.0 м.кв. Проектна потужність дошкільного навчального закладу складає 219 місць.
На даний час функціонують 11 груп: 1- група раннього віку , 2- молодшого дошкільного віку, 2- середнього дошкільного віку, 4- старшого дошкільного віку, 2 корекційні групи – для дітей із ЗНМ,1 група – для дітей із ЗПР. Усі групи мають окремі групові приміщення, які поділені на навчально- ігрові та спальні зони, приймальні кімнати (роздягальні), туалетні кімнати. Групові приміщення для дітей раннього віку розташовані на першому поверсі і мають окремий вхід. Згідно типового проекту ЗДО, до складу групових приміщень входять приймальні кімнати з індивідуальними шафами для одягу дітей ; ігрові кімнати з набором меблів, та осередками предметного розвивально – ігрового середовища, спальні та санітарно-побутові приміщення. Всі приміщення групових кімнат в повній мірі відповідають санітарним, педагогічним, естетичним вимогам. Всі групові приміщення обладнано ростовими меблями, сантехнікою, незабороненим технічним обладнанням
В дошкільному закладі функціонують кабінети завідувача, методичний кабінет, кабінет психолога, музичних керівників, музична та спортивна зали, бухгалтерія .Оформлення кабінетів, музичної та спортивної зали є педагогічно доцільним, відповідає естетичним та педагогічним вимогам.
В ЗДО функціонують медичний та маніпуляційний кабінети, ізолятор, харчоблок, овочесховище, комора, пральня.
Медичний блок розташований на І поверсі, складається з трох приміщень, які використовуються за призначенням, а саме: медичний кабінет, маніпуляційний кабінет, ізолятор . В медичному блоці проведено поточний ремонт. Медичний блок забезпечений необхідними медичними препаратами для надання невідкладної допомоги, медичним обладнанням, холодильником.
Інформаційно – технічне забезпечення в закладі в 2019-20н.р:
№ з/п | Найменування | Кількість |
1 | комп’ютери | 3шт. |
2 | ноутбук | 4 шт. |
3 | принтери | 5шт. |
4 | фотоапарат | – |
5 | мультимедійний проектор та екран | 1 шт. |
6 | музичний центр | 1 шт. |
7 | телевізори | 3шт. |
8 | Інтерактивна дошка | 1шт. |
Всі технічні засоби знаходяться у вільному доступі для педагогів та використовуються в роботі з дітьми , підключені до системи Інтернет.
В закладі наявна Wi-Fi зона.
Для проведення роботи з дітьми широко використовуються наявні технічні засоби. Комп’ютерна техніка яка є в наявності не забезпечує потреб всіх груп.
Перелік оснащення медичного кабінету і перелік лікарських засобів та виробів медичного призначення у медичному кабінеті ЗДО в цілому відповідає « Положенню про медичний кабінет дошкільного навчального закладу»
Медичними кадрами ЗДО забезпечено повністю .
Приміщення харчоблоку ЗДО частково відповідає вимогам «Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів » , затвердженого МОЗ України від 24.03.2016 року № 234 . Приміщення харчоблоку розташоване на І поверсі, має вихід на вулицю. До складу харчоблоку входять: гарячий цех, цех обробки сирої продукції, підсобне приміщення, комора.
Гарячий цех оснащено: електричною плитою (2шт.), електром’ясорубкою (1 шт.), електрокотел (3шт), електронними та механічними вагами (2 шт.). Ваги щорічно повіряються.
Все обладнання в робочому стані, своєчасно проходить перевірку спеціалістами, ремонт та повірку.
В приміщенні для обробки сирої продукції проводиться миття кухонного посуду ,(є бойлер),первинна обробка овочів. Приміщення оснащені промаркованими металевими столами, металевими мийками для миття та обробки сирої продукції.
В приміщенні харчоблоку розташовані 5 холодильників для зберігання продуктів і продовольчої сировини. Все холодильне обладнання промарковане, використовується за призначенням, оснащено термометрами для контролю температурного режиму при зберіганні продуктів харчування. Харчоблок забезпечено достатньою кількістю кухонного посуду, інвентарю, який промарковано та використовується за призначенням. Посуд виготовлений з нержавіючої сталі та з алюмінію, у відповідності до санітарних норм та зберігається на стелажах. Для зберігання посуду використовуються стелажі.
Всі інженерні системи харчоблоку – каналізаційна, вентиляційна, електрична та система водопостачання в робочому стані.
Санітарний стан харчоблоку відповідає санітарно-гігієнічним вимогам. Генеральне та щоденне прибирання проводиться за встановленим графіком, з миючими засобами, які внесені до єдиного реєстру МОЗ України та мають позитивний висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗ України (сертифікати в наявності).
Овочесховище знаходиться в окремій будівлі (погребі), його облаштування відповідає вимогам Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів. Овочесховище оснащене піддонами для зберігання овочів, для транспортування овочів в погріб, вагами для зважування овочів. Овочесховище має два відділення, що є зручним для розташування овочів за строками реалізації та дотримання «товарного сусідства».
Комора оснащена: вагами, для зважування продуктів при видачі на харчоблок; стелажами, на яких зберігаються в ємностях олія, чай, какао, кава , мішки з борошном, крупами та цукром. Комора оснащена пристроєм для контролю вологості у приміщенні.
Відсутня окрема роздягальня для працівників харчоблоку відповідно проекту.
Пральня знаходиться на І поверсі будівлі і має окремий вхід, не має окремого виходу. В пральні знаходиться кімната для прання, яка обладнана 2 пральними машинами- автоматами і 1 сушильною, кімната для прасування та зберігання постільної білизни, рушників, обладнана, гладильним пресом.
Приміщення пральні відремонтовано.
В закладі дошкільної освіти у наявності протипожежний інвентар, достатня кількість вогнегасників. Встановлено протипожежні двері в електрощитовій, що забезпечує безпеку від загорання приміщення ЗДО. Всі виходи з приміщення ЗДО обладнані аварійним освітленням.
Музична зала знаходиться на другому поверсі центрального корпусу будівлі. Обладнана дитячими стільцями, офісними стільцями, інтерактивною дошкою,музичним центром. Основним інструментом, який використовується під час занять є фортепіано.
Кабінет музичних керівників знаходиться на другому поверсі, поруч музичної зали. Обладнаний офісними меблями, забезпечений посібниками, дидактичним матеріалом .
Спортивна зала знаходиться на першому поверсі будівлі закладу.
В спортивній залі у наявності спортивний інвентар, який відповідає вимогам .
Кабінет психолога знаходиться на другому поверсі будівлі. Обладнаний офісними та дитячими меблями, посібниками ,іграшками.
Бухгалтерія знаходиться на першому поверсі, має вхід з вулиці. Обладнана офісними меблями, 2 комп’ютерами, 1 принтером.