
«Театралізована діяльність є невичерпним джерелом розвитку почуттів, переживань і емоційних відкриттів дитини, залучає її до духовного багатства. Постановка казки змушує хвилюватися, співпереживати герою і подіям, і в процесі цього співпереживання створюються певні відносини і моральні оцінки…» (В. А. Сухомлинський).
В дошкільному навчальному закладі відбулась педагогічна рада на тему: «Забезпечення формування соціального досвіду в дітей дошкільного віку засобами театралізованої діяльності». Метою педагогічної ради було: систематизація знань педагогів з організації театральної діяльності дітей дошкільного віку; розширення уявлень про різновиди театрів для дітей; формування досвіду соціальних навичок поведінки засобами театралізованої діяльності, закріплення знань про педагогічному керівництві театралізованої діяльністю в дитячому саду.
Порядок денний:
· Соціалізація в просторі сучасного дитинства . Доповідач Шевчук О.С. · Педагогічні чинники формування соціального досвіду в дітей старшого дошкільного віку засобами театралізованої діяльності . Доповідач Костюк І.Л. · Вплив художніх творів на розвиток естетичних почуттів дошкільників. Доповідач Кальчук Г.М. · Стан роботи по формуванню соціального досвіду в дітей дошкільного віку засобами театралізованої діяльності. Доповідач завідувач Котвіцька Л.В.
Вернісаж лялькових театрів.Огляд куточків театралізованої діяльності. Доповідач Стрельченко Г.С. |